Livrare

Pentru informatii despre comanda ne puteti contacta la +4 0755 699 283 sau pe contact@glowme.ro.

Costul transportului

Pentru comenzile sub 500 RON costul de livrare este de 15 lei oriunde in tara iar pentru livrarea peste 500 lei costul este gratuit.

Livrarea se face in termen de aproximativ maxim 7 zile lucratoare de la inregistrarea comenzii.

Livrarea coletelor se face la adresa specificata de client. Deoarece lucram cu mai multe firme de curierat, dupa plasarea comenzii vei fi informat in cont ce firma se va ocupa de livrarea produselor tale.

In perioada campaniilor promotionale si a sarbatorilor legale pot exista intarzieri de pana la 30 zile in livrarea comenzilor din cauza volumul mare de comenzi receptionate sau a aglomerarii de livrari prin firmele de curierat nationale.

Pentru comenzile cu livrare prin curier, daca pachetul nu poate fi livrat, ramane la curierul zonal 7 zile, timp in care se incearca livrarea, dupa care revine la vanzator.

Livrarea nu se face international.

In cazul in care produsele comandate nu sunt disponibile in stoc pentru livrare, urmeaza sa va informam pe e-mail si sa va rambursam contravaloarea acestora daca ati achitat comanda online.

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, respectiv sa returneze un bun, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun expira in termen de 14 zile de la momentul in care cumparatorul a intrat in posesia acestuia.

Pentru inregistrarea returului va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail contact@glowme.ro sau la numarul de telefon +4 0755 699 283. In urma procesarii cererii dumneavoastra veti primi un e-mail de confirmare al returului care contine si solicitarea de ridicare a coletului catre firma de curierat.

Site-ul glowme.ro respecta prevederile OUG nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, ce confera cumparatorului dreptul ca in termen de 14 zile de la primirea tuturor produselor cumparate sa le returneze, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Conform prevederilor acestei ordonante, produsele pot fi returnate numai daca sunt in aceeasi stare in care au fost livrate, inclusiv ambalajul. Returnarea banilor se face in termen de 14 zile, exceptie fac perioadele campaniilor promotionale si a sarbatorilor legale, cand intarzierea poate fi de pana la 30 zile. Sumele platite se restituie intr-un cont bancar.

Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul desfacut sau desigilat, care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, etc.

Te rugam sa ai in vedere ca nu se accepta returul daca produsele sunt testate/incercate. Desi o parte din produse nu sunt sigilate, ele sunt expediate asa cum vin de la producator. Daca in cadrul procedurii de verificare se depisteaza ca ele au fost desfacute si testate returul nu este acceptat. Produsele comercializate online nu sunt testere, de aceea te rugam sa ai in vedere alegerea exacta a nuantei potrivite/produsului dorit.

Imaginile produselor sunt cu titlul informativ si pot exista diferente fata de produsul livrat.

Conciliere interna gratuita

In cazul in care aveti probleme legate de o comanda sau de anumite produse, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau de catre persoana cu care discutati, puteti lua legatura cu managerul magazinului, Alina Gombos, la adresa de e-mail contact@glowme.ro sau la telefon +4 0755 699 283.